Centar za podršku Bestway
Kao službeni zastupnici branda Bestway, za stranke smo utemeljili stručni Centar za podršku Bestway, koji vam nudi pomoć pri rješavanju predavanja zahtjeva za otklanjanje grešaka. Na temelju višegodišnjih iskustava, pomoći ćemo vam riješiti čak i najkompliciranije zagonetke i pobrinuti se da proizvodima Bestway uvijek budete zadovoljni.
U slučaju problema s proizvodima koji su navedeni na donjem letku, preporučujemo da nas kontaktirate putem adrese e-pošte [email protected]. Poruci priložite kopiju računa, fotografiju greške te serijski broj, koji se obično nalazi kod odvodnog ventila. Isto tako uključite svoje podatke kao što su ime, prezime, adresa i kontaktni broj. Po primitku sve potrebne dokumentacije, počet ćemo s rješavanjem vašeg zahtjeva za otklanjanje greške.
Postupak rješavanja zahtjeva za otklanjanje greške vrijedi za sve proizvode koji su navedeni na gornjem letku, na primjer masažne bazene Lay-Z-Spa®, montažne bazene, električne pumpe, SUP daske, gumenjake itd.