Centar za podršku i tehničku pomoć
Centar za podršku Bestway® brine se o našim kupcima više od desetljeća pružajući im savjete i pomoć o svim tehničkim pitanjima prije, tijekom i nakon kupnje te rješavajući zahtjeve za ispravljanje pogrešaka. Bestway® Centar za podršku jedini je odgovoran za provjeru podobnosti za ispravljanje pogreške.
Ako imate problem, predlažemo da nas kontaktirate na adresu e-pošte servis@bestway.si
Poruka mora sadržavati priloženu kopiju računa, fotografiju pogreške i serijski broj, koja se obično nalazi pored ventila za odvod i vaše podatke (ime, prezime, adresa, kontakt broj). Čim primimo svu potrebnu dokumentaciju, možemo samo početi rješavati.
Rješavanje zahtjeva za ispravljanje pogreške provodi se za sve proizvode koji se nalaze na donjoj listi - npr. Za Lay-Z-Spa® masažne bazene, montažne bazene, električne pumpe, sup daske, gumenjace itd.