Kako se odvija naručivanje proizvoda?
U našoj web trgovini Bestway.si nađete proizvod koji vam se sviđa i izaberete njegove karakteristike, ako ih ima (recimo uzorak, boja ili dimenzije), i dodate ga u košaricu. Klikom na sličicu u obliku vrećice za kupnju, koja se nalazi u gornjem desnom uglu stranice, otvara se kartica s kompaktnim uvidom u vašu košaricu, u kojem možete promijeniti količinu naručenih proizvoda, popraviti parametre ili pojedine proizvode odstranite iz košarice. Ako kliknete na gumb »Prikaz i uređivanje košarice«, ulazite u puni prikaz vaše košarice i započinjete s postupkom zaključivanja narudžbe, koji se odvija u četiri koraka. Molimo vas da ispunite sva obavezna polja, a u sljedećim koracima ćete izabrati načine plaćanja. Po završetku kupnje na adresu svoje elektroničke pošte dobit ćete obavijest sa svim podacima narudžbe odnosno – ako ste izabrali način plaćanja po predračunu – podatke za uplatu.
Moram li se nužno registrirati ako želim kupovati u web trgovini Bestway.hr?
Registracija nije uvjet za kupnju, ali u svakom slučaju ćete morati unijeti svoje podatke (adresu e-pošte trebamo za slanje obavijesti o vašoj narudžbi, fizičku adresu morate unijeti da bi dostavna služba znala kamo će vam dostaviti vašu narudžbu, telefonski broj isto tako treba dostavna služba da vas može kontaktirati ako vas dostavljač ne može naći ili ima drugih problema). Unatoč tome što registracija nije obvezna, toplo je preporučujemo jer kao registrirani korisnik imate uvid u povijest svojih narudžbi, omiljene proizvode možete pohraniti za kasniji pregled ili kupnju i, na koncu, buduće kupnje možete obaviti brže. Napomena: prijavljivanje na e-novosti je opcionalno i nije neodvojivo povezano uz stvaranje računa odnosno registraciju.
Je li moguće pratiti dostavu paketa?
Naravno. Kad dostavnoj službi predamo narudžbu, dobijemo kod za praćenje, koji vam pošaljemo. Pomoću tog koda možete pratiti svoj paket.
Kako postupiti, ako želim otkazati narudžbu?
Ako želite otkazati narudžbu koju ste već izvršili i platili, to možete učiniti samo ako narudžbu još nije preuzela dostavna služba. Možete nam pisati e-mail na info@bestway.hr ili još bolje odmah nas nazvati na broj telefona +385 98 98 67473 da provjerite je li otkazivanje još moguće i da to učinimo. Dostupni smo svaki radni dan od 8 do 16 sati.
A što ako samo želim promijeniti narudžbu?
Za promjenu narudžbe vrijedi isti postupak i isti uvjeti kao kod opoziva narudžbe. Ako nije prekasno, napravit ćemo sve što je u našoj moći da promijenimo vašu narudžbu. Ako pak mislite da je došlo do pogreške i niste primili proizvod koji ste naručili, molimo vas da nas što prije kontaktirate, kako bismo mogli utvrditi u čemu je problem. Koristite sljedeće kontaktne podatke: adresu e-pošte (info@bestway.hr) ili telefonski broj (+385 98 98 67473).
Izvršio/la sam narudžbu, a sad želim promijeniti adresu dostave. Je li to moguće izvesti?
Ako imate korisnički račun (dakle registrirani ste korisnik internetskog portala Bestway.si) možete u bilo kojem trenutku promijeniti svoje podatke (to uključuje adresu), ali promijenjeni podaci neće utjecati na narudžbe koje su bile zaključene prije promjene vaših podataka. Ako želite promijeniti adresu već obavljene narudžbe, pišite nam na info@bestway.si, ali bilo bi bolje da nas odmah nazovete na telefonski broj 00386 51 60 90 40, da provjerimo je li narudžba već predana dostavnoj službi. Ako je vaš paket još uvijek u našem skladištu, možemo promijeniti adresu dostave, u suprotnom ne možemo.
Gdje mogu provjeriti je li moja narudžba potvrđena?
Ako ste registrirani korisnik (prethodno ste kreirali svoj račun) moći ćete u svom profilu provjeriti stanje narudžbe. Svi (registrirani i neregistrirani korisnici) nakon predane narudžbe ne svoj e-mail dobiju poruku s potvrdom. Ako mislite da niste dobili poruku potvrde, najprije provjerite odjeljak s neželjenom poštom (spam), jer je naš e-mail možda greškom završio tamo. Ako poruku ne nađete, pišite nam na info@bestway.hr ili nas nazovite na +385 98 98 67473 da zajedno utvrdimo u čemu je problem.
Što to znači ako proizvod ima oznaku »nema na zalihi«?
To znači da je zaliha proizvoda potrošena ili da tek čekamo dostavu. U svakom slučaju je najbolje da stupite u kontakt s nama putem elektroničke pošte (info@bestway.hr) ili telefona (+385 98 98 67473) i zatražite informaciju o specifičnim rokovima dostave, jer postoji mogućnost da je proizvod upravo na putu. U svakom slučaju možete rezervirati proizvod i bit ćete obaviješteni odmah kad proizvod dospije u skladište. Također vam možemo preporučiti sličan proizvod koji bi vam mogao odgovarati.
Što ako proizvod/e želim naručiti kao pravna osoba, dakle kao poduzeće?
Kupnju u web trgovini Bestway.si u tom slučaju izvršavate jednako kao fizička osoba, samo u odgovarajuća polja morate, uz ostale podatke, unijeti i ime poduzeća i porezni broj. Kupnju u ime poduzeća možete obaviti samo ako ste autorizirani odnosno imate odgovarajuće dozvole.
Nisam dobio/la e-mail potvrde prilikom registracije ili predavanja narudžbe. Što trebam napraviti?
Ako niste dobili e-mail potvrde u ulazni pretinac svoje elektroničke pošte, najprije morate provjeriti je li poruka možda u nekoj drugoj mapi (recimo „neželjena pošta“ ili u mapi „komercijalne poruke“ / „promocije“, kakve za sortiranje dolazne pošte koristi gmail). Također se može dogoditi da je administrator vašeg računala (kod kuće ili na poslu) postavio nekakva ograničenja poslužitelja koja sprječavaju dolazak pošte do vas. Kad isključite sve gore navedene mogućnosti, molimo vas da nas kontaktirate da zajedno utvrdimo zašto niste dobili obavijest.
Mogu li izbjeći troškove poštarine?
Za sve narudžbe iznad 99 € mi plaćamo dostavu. Troškove poštarine možete izbjeći i osobnim preuzimanjem u sjedištu tvrtke, više o tome pročitajte u kartici "Mogu li robu preuzeti osobno u sjedištu tvrtke?"
Mogu li osobno preuzeti robu u sjedištu poduzeća?
Da, svoju narudžbu možete preuzeti u našem sjedištu u Dekanima kod Kopra (točna adresa: Lira d. o. o., Dekani 7b, 6271 Dekani), ali je ne možete platiti u sjedištu poduzeća, jer Bestway.si (Lira d. o. o.) nema fizičku trgovinu. Ako želite proizvod preuzeti osobno, moraju biti ispunjeni sljedeći uvjeti:
• 1. Obavezno nas morate najprije obavijestiti da narudžbu želite preuzeti osobno (na e-mail info@bestway.hr ili između 8 i 16 sati na telefonski broj +385 98 98 67473)
• 2. Prethodno plaćanje u našoj web trgovini je preduvjet za osobno preuzimanje
• 3. Dogovor za termin preuzimanja je isto tako preduvjet za osobno preuzimanje
Što mogu napraviti ako proizvod trebam vrlo hitno, u kratkom roku?
Postoji mogućnost da na temelju okolnosti pojedinog slučaja obavimo ekspresnu dostavu preko Pošte Slovenije, ali izvedba te usluge ovisi o raspoloživosti našeg osoblja, doba dana i raspoloživosti pošte. Usluga se dodatno zaračunava. Ekspresna dostava se izvodi samo po posebnom dogovoru, zato vas molimo da nas kontaktirate na e-mail info@bestway.hr ili na telefonski broj+385 98 98 67473.
Vašu narudžbu otpremit ćemo u najkraćem mogućem roku: narudžbu obično otpremimo sljedeći radni dan. U vrijeme intenzivnijeg poslovanja za otpremu bismo mogli trebati jedan radni dan više. Pošta Slovenije robu dostavlja u 1 – 3 radna dana. Naručenu robu vjerojatno ćete dobiti na kućnu adresu u 3-5 radnih dana, ali ne možemo odgovarati za to ako se iznimno dogodi da zbog iznenadnog opsega narudžbi ili opterećenosti pošte dostava traje dan ili dva više. Ali uvijek smo vam na raspolaganju za pomoć i pitanja na adresi e-pošte info@bestway.hr
Kod kupnje u web trgovini Bestway.si nudimo vam sljedeće načine plaćanja:
- Plaćanje po predračunu (nakon narudžbe vam na vašu adresu e-pošte pošaljemo podatke za izvršavanje plaćanja. Provizija kod plaćanja ovisi o banci u kojoj imate račun)
- Plaćanje kreditnom ili debitnom karticom (na dnu stranice možete vidjeti kartice koje su omogućene za plaćanje)
Za plaćanje možete koristiti dolje navedene kreditne i debitne kartice:
- Mastercard
- Visa
- Visa Electron
- American Express
- Diners Club
- Discover
Ne. Budući da Bestway Slovenija (Lira d. o. o.) nema fizičku trgovinu, svoju narudžbu NE MOŽETE platiti u sjedištu poduzeća, već samo putem interneta. Više o mogućnostima osobnog preuzimanja pročitajte u kartici »Mogu li robu osobno preuzeti u sjedištu poduzeća?«.
Naravno. Sigurnost kupnje jamči prije svega SSL enkripcija web stranice. Pružatelj usluga kartičnog plaćanja je svjetski poznata tvrtka Braintree Payments koja jamči 100% sigurnu kupnju debitnim i kreditnim karticama. Naše poslovanje je u skladu s novom europskom regulativom GDPR, stoga Vaše podatke štitimo i interno te ih koristimo samo u skladu s dopuštenjima koja nam daje zakon i Vi osobno.
Ako ne možete naći odgovor na svoje pitanje, možete stupiti u kontakt s nama pomoću kontaktnog obrasca koji ćete naći >>> OVDJE