slo hrv
Podrška i kontakti
Email [email protected]
Pomoć pri kupnji

Ne možete naći ključne informacije i još uvijek imate otvorena pitanja? Pišite nam ili nas nazovite. Uvijek smo vam na raspolaganju.

VAŽNA OBAVIJEST – UPOZORENJE NA LAŽNE POŠILJKE!

Poštovani,

od veljače 2025. svakodnevno zaprimamo velik broj poziva i e-mailova kupaca, koji su primili pogrešne ili nepotpune proizvode.

Na temelju provjere brojeva narudžbi, brojeva za praćenje pošiljaka i popisa naručenih artikala, utvrdili smo da nijedna od tih narudžbi nije bila izvršena putem naše službene internetske trgovine www.bestway.hr, već putem oglasa na društvenim mrežama (najčešće na Facebooku) i poveznica na lažne internetske stranice, koje nisu povezane s našom tvrtkom.

U prijavljenim slučajevima kupci su:

  • -primili paket, iako narudžba nije bila izvršena,
  • -primili proizvode koji ne odgovaraju onome što je bilo oglašeno,
  • -primili nepotpune pošiljke s artiklima koji ne pripadaju našem prodajnom asortimanu.

Zajedničke značajke svih ovih slučajeva su:

  • -plaćanje pouzećem, koje u našoj internetskoj trgovini nije omogućeno,
  • -kao pošiljatelj je naveden: Bestway Information Technology, Poštanska ulica 25, 10410 Velika Gorica, Hrvatska, što u stvarnosti predstavlja tvrtku HK BESTWAY INFORMATION TECHNOLOGY CO LIMITED,
  • -riječ je o subjektu s kojim Lira d.o.o. (Bestway Hrvatska) nema nikakvu povezanost.

Jedina poveznica s navedenom tvrtkom je to što se riječ „Bestway“ pojavljuje u njezinu nazivu – međutim, pravno i poslovno nemamo apsolutno nikakve veze s njima.

bestway-information-technology

 


Tko smo mi?

Lira d.o.o. je tvrtka s više od 33 godine uspješnog poslovanja i službeni ovlašteni zastupnik marke Bestway za Adria regiju.

Na našoj službenoj internetskoj trgovini www.bestway.hr nudimo isključivo:

  • -montažne i masažne bazene,
  • -opremu za bazene,
  • -napuhujuće proizvode za more, plažu i vodenu zabavu.

Bestway Hrvatska

Ako niste izvršili narudžbu putem www.bestway.hr, proizvod nije kupljen kod nas.


Što možete učiniti?

O navedenoj situaciji već smo obavijestili Hrvatsku poštu, no do danas nisu poduzeli nikakve konkretne mjere.

 

Zato pozivamo sve oštećene kupce da:

  1. prijave slučaj Hrvatskoj pošti,
  2. prijave prijevaru policiji ili Državnom inspektoratu.

Samo uz što veći broj prijava moguće je zaustaviti ovu vrstu prijevare – čak i ako se radi o manjoj novčanoj šteti. Vaša prijava može imati ključnu ulogu u zaštiti drugih potrošača.

Zahvaljujemo na razumijevanju i suradnji.

Lira d.o.o. (Bestway Hrvatska)